27 Haziran 2014 Cuma

benekli hediye çantası


Bu sevimli karton çanta projesine turuncu oda bloğunda rastlamıştım. Ne zamandır yapılacak projeler listesinde bekliyordu. Hediye kutusu lazım olunca hemen bir karton parçası bulup uyguladım. Kartonu kesip kenarlarından yapıştırdım, üzerine noktacıklar, açılıp kapanan kısmına bir fiyonk ve uğur böceği kondurdum. Çantanın sap kısmını karton yerine kurdeleden yaptım, şahane bir hediye kutusu oldu sonunda: )





Turuncu Oda'da nasıl yapılacağı ayrıntılı fotoğraflarla anlatılmış, denemek isteyenler oraya bakabilir.

2 yorum:

  1. ellerine sağlık...çok neşeli,eğlenceli bir çanta olmuş....güle güle kullanılsın...yenileri yapılsın :)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler. bu çanta da sahibine ulaştı, onun yüzünü güldürdü ya yeni bir projeye geçebilirim artık:) daha bir sürü eğlenceli proje sırada sabırsızca beklerken boş duramam :) sevgiler.

      Sil